For English below
NỘI QUY KHÁCH SẠN
1. NHẬN VÀ TRẢ PHÒNG
· Thời gian nhận phòng là 14:00 chiều,
thời gian trả phòng là 12:00 trưa (Vui lòng liên hệ với Lễ tân khách sạn nếu
Quý khách có nhu cầu nhận phòng hoặc trả phòng khác so với thời gian quy định).
· Quý khách trả phòng trễ
hơn so với thời gian quy định sẽ bị tính phí. Phí trả phòng trễ tùy thuộc vào
thời gian trả phòng và tình trạng đặt phòng.
· Quý khách nhận phòng phải xuất trình
Giấy tờ tùy thân có hình theo quy định của pháp luật ( CMT hoặc Hộ chiếu)
2. QUẢN LÝ TÀI SẢN CÁ
NHÂN
· Vui lòng không để tài sản có giá trị
trong phòng. Khách sạn sẽ khôn chịu bất kỳ trách nhiệm nào đối với các trường
hợp hư hại, mất mát tiền, nữ trang và các tài sản có giá trị khác để trong
phòng.
· Khách sạn chỉ bảo quản đồ đạc để
quên trong vòng 30 ngày kể từ ngày trả phòng. Sau 30 ngày, Khách sạn sẽ loại bỏ
những đồ đạc để quên. Khách sạn sẽ không chịu trách nhiệm đối với chi phí vận
chuyển đồ để quên. Tuy nhiên, chúng tôi sẽ cố gắng hết sức để giúp Quý khách
nhận lại đồ đạc để quên với chi phí thấp nhất.
3. QUY ĐỊNH VỀ AN
NINH – AN TOÀN
· Không được mang chất dễ cháy nổ, vũ
khí, chất độc, thuốc gây nghiện, sầu riêng và động vật vào khách sạn. Không đưa
gái mại dâm vào khách sạn. Không được nấu nướng, giặt ủi trong phòng.
· Không tụ tập đánh bạc gây mất trật
tự khách sạn.
· Không được hút thuốc trong phòng và
trên các tầng lầu có biển cấm hút thuốc. Trong trường hợp bị phát hiện hút
thuốc tại nơi cấm, hoặc khi chuông báo cháy kêu, Quý khách sẽ bị phạt tiền, mức
phạt theo quy định của Khách sạn. Quý khách vui lòng hút thuốc tại khu vực sân
sau khu vực Lễ tân của khách sạn.
· Không được tự ý di dời, tháo gỡ đồ
đạc, trang thiết bị của khách sạn.
· Khách sạn sẽ trình báo khi có nghi
ngờ về các hoạt động bất hợp pháp đến các cơ quan chức năng và có quyền từ chối
phục vụ.
4. CHÍNH SÁCH BỒI
THƯỜNG TỔN THẤT
· Quý khách sẽ phải bồi thường nếu gây
ra những tổn thất, hư hại, mất mát tài sản, trang thiết bị của khách sạn. Bảng
giá vật dụng/trang thiết bị để trong phòng làm căn cứ tính giá bồi thường. Nếu
các vật dụng, trang thiết bị nào không có trong danh sách thì tiền
phạt sẽ được tính căn cứ vào giá thị trường của sản phẩm mới cùng loại.
5. CHÍNH SÁCH VỆ SINH
& DỌN PHÒNG
· Để đảm bảo sự an toàn và riêng tư,
Khách sạn sẽ không dọn phòng khi có Quý khách trong phòng và khi chưa được sự
đồng ý của Quý khách. Thời gian dọn phòng trước 17:00. Vui lòng báo Lễ tân hoặc
treo bảng “Đề nghị dọn phòng” nếu Quý khách có nhu cầu.
· Tất cả các phòng của khách sạn đều
được trang bị biển “Vui lòng không làm phiền”. Khi biển được treo trên tay cầm,
chúng tôi sẽ không gõ cửa hoặc vào phòng với bất kỳ lý do gì. Khi biển được
treo bên ngoài, chúng tôi hiểu rằng Quý khách không có yêu cầu dọn phòng.
6. CHÍNH SÁCH TIẾP
KHÁCH TRONG PHÒNG
· Không được tiếp khách trong phòng
sau 22h. Tuy nhiên, trong trường hợp cần thiết phải có sự đồng ý của khách sạn.
· Không được tự ý ở thêm người trong
phòng mà không có sự đồng ý của khách sạn, phụ phí sẽ được thu theo quy định
của khách sạn. Vui lòng liên hệ Lễ tân nếu Quý khách có thêm người trong phòng.
XIN CHÂN THÀNH CẢM
ƠN SỰ HỢP TÁC CỦA QUÝ KHÁCH!
English
HOTEL REGULATION
1. CHECK-IN AND CHECK
- OUT
· Check-in time is at 2:00 PM,
check-out time is 12:00 PM. (Please contact us if you need to check in or check
out at a different time so we can try our best to make it possible)
· Guests who wish to have a late check
out will be charged fee. The late check out fees vary according to checkout
time and the availability of rooms.
· For security purposes, valid
identification with photo such as passport or ID card is required for the check
in.
2. LOCKERS/LOST AND
FOUND/PERSONAL PROPERTY
· Please do not leave important
personal belongings or valuables items in the guest room. The hotel is not
responsible for any loss, damage or theft of cash, jewelry or other valuables
left in guest rooms.
· The hotel will make every effort to
retrieve and hold any items accidentally left behind for up to 30 days. After
the 30 day period has passed, any item remanins unclaimed will be disposed off.
The hotel will not be liable to the cost of shipping, however we will try our
best to help returning your lost items as pain-free and swift as.
3. SAFETY/PROHIBITION/SECURITY
· It is strictly forbidden to carry
flammable items, explosives, weapons, toxics, drugs, durians and pets or
solicit prostitutes in the hotel. Do not cook, wash or iron clothes in the
room.
· Gambling or other acts that are
contrary to good morals or that cause an annoyance are strictly
· Smoking is prohibited in all our
hotel rooms. If anyone is found smoking in the non-smoking area of the hotel,
he/she will be charged with cleaning cost and the cost of fire brigade
intervention if the Sound Alarm system goes on. Smoking area is available
at front yard of reception area.
· Please do not remove or alter any
equipment or fixtures of the Hotel.
· The hotel will report all suspected
illegal activity to the appropriate authorities and reserves the right to
refuse service to anyone who is suspected of involvement in such activity. The
hotel reserves the right to enter any area of the hotel, including guestrooms,
should there be a clear and valid reason for suspicion of illegal activity or
if we suspect other guests , our staff are at any risk.
4. DAMAGE TO THE ROOM
AND/OR PUBLIC SPACES
· Guests will be charged for any loss
or damage to the hotel’s properties caused by yourself, your visitors or for
any person for whom you are responsible. We understand that mistakes happen
sometimes and we guarantee that our charges will be fair and reasonable. List
of charges is on the Room Amenities as following. For items not listed in
the list, we will be based on the market on the market price for
replacement/fixing.
5. HOUSEKEEPING AND
“DO NOT DISTURB” POLICY
· For the safety and privacy of your
staff and guests, no occupied rooms will be serviced while guests are
presented. We provide a housekeeping service at anytime that is convenient for
the guest up to 5:00PM. Please inform the Reception Desk (call 100 for internal
line or 02636528585 for incoming call) if you would like to schedule the
service at a particular time.
· All of our guest rooms are equipped
with “Do Not Disturb” (DND) signs. When the “DND” sign is placed on the door
handle and visible to us, the staff members will be alerted not to knock or
enter the room for any reason. When the “DND” sign is in place, your room will
not be serviced.
6. VISITORS
· Visiotors are not allowed to meet
guests in the room after 10:00PM. Any exception will be subject to the decision
of the Hotel Management.
· Additional person in the room is
allowed only when additional fee is paid. Please notify the reception if you
wish to have an additional person in your room.
THANK YOU FOR YOUR CO-OPERATION!
0 comments:
Post a Comment